Repasujeme servořízení na osobní a nákladní automobily
Nabízíme vám repasové řízení, čerpadla a poloosy na osobní a nákladní automobily ve spolupráci s italskou firmou O.M.M.A, která má více než 60 letou tradici v repasování řízení, poloos, brzdových třmenů, čerpadel a dalších dílů. Všechny díly jsou při repasování vyměněny za nové v řízeních a čerpadlech. V podstatě zůstává jen původní obal, který je také znovu nastříkán. Proto držíme záruku na zrepasované výrobky 1 rok. Z repasované díly jsou přezkoušeny, jestli byly opravdu opraveny správně. Máme k dispozici v těsné blízkosti servisy, u kterých vám můžeme domluvit výměnu servořízení, čerpadel a poloos a následnou geometrii. Od nás dostanete repasovaná řízení rovnou s řídícími tyčkami a manžetami.
Repasujeme řízení bez zálohy na vratnou část, řízení obsahuje řídící tyče s manžetami, nyní 1 ROK záruka na každé repasované řízení
Poloosy pro osobní a nákladní automobily
Celé elektronické řízení - Hřebenové řízení s elektrickým posilovačem
Servořízení - Hřebenové servořízení s hydraulickým posilovačem
Šnekové servořízení s hydraulickým posilovačem - převodka řízení
Hřebenové servořízení servotronic - Hřebenové servořízení s hydraulickým posilovačem a s elektrickým čidlem na ztužování volantu
Jen mechanickou část řízení ( hřebenové řízení ), bez elektrického nebo hydraulického posilovače
Jen elektrickou část řízení, elektromotor je umístěn na sloupku řízení
Servočerpadla, elektrohydraulické čerpadla, elektromechanické posilovače řízení
Poskytujeme 1 rok záruku na repasované díly, repasovný díl je vždy přezkoušen na tlakové stolici, aby se ověřila jeho těsnost a správná funkčnost.
Nově naleznete na našich stránkách rozšiřující katalogy položek, které nejsou umístěny v e-shopu jedná se především o starší vozidla řízení, servočerpadla a poloosy.
Při každé objednávce vás budeme kontaktovat telefonicky a sdělíme vám za jak dlouho se k vám dostane zrepasované řízení. A zkonzultujeme s vámi, jestli jste vybrali správné řízení, popřípadě vám pomůže vyhledat správné. Nejpřesnější vyhledání řízení, je podle VIN kodu vašeho vozidla.
Jak to celé funguje, můžeme zrepasovat vaše řízení nebo zrepasujeme jiné řízení, ale stejný tip za 4-5 pracovních dnů. Je potřeba, aby jste nám zaslali vaše nefunkční řízení nejpozději po namontování zrepasovaného řízení. V případě, že budete chtít repasovat přímo vaše řízení nebo nebude u našeho dodavatele skladem náhradní na zrepasování, je doba prodloužena až na 8 - 10 pracovních dnů vlivem poslání řízení tam a zpět. To samé platí pro čerpadla a elektrické posilovače řízení.
Je nezbytné před namontováním řízení udělat výplach systému, aby jste odstranili nečistoty, které by mohly poškodit nově montované řízení a zkrátit jeho životnost. Pro udržen čistoty celého systému je dobré použit magnetický filtr, který vychytává kovové nečistoty a váže je na sebe. O jeho funkci se dočte více v sekci magnetický filtr.
Kontakt
Mobil: +420 731 178 227
Mobil: +420 603 164 335
E-mail: info@truckmotor.cz
Servotronic - ztužování volantu se vzrůstající rychlostí - je to elektronicky řízené hydraulické řízení u kterého se snižuje síla posilovače řízení, se vzrůstající rychlostí vozidla. Při nízké rychlosti hydraulické řízení vytvřáří plný posilovací účinek a se vzrůstající rychlostí se posilovací účinek snižuje. Při malých rychlostech je magnetický ventil na řízení zavřený a nesňižuje posilovací účinek řízení. Při vyšších rychlostech se magnetický ventil dokáže zcela otevřit a servo olej teče z pracvoního prostoru řízení přes zpětný ventil, škrtící klapku a magnetický ventil zpět. Vratný prostor je škrtícím účinkem klapky ostříknut vyšším tlakem než je vratný prostor, který je bez tlaku. Tím to způsobem vznikne vracející moment na vřeteno řízení, které vložky ventilů otočí zpět do neutrální polohy. Tím to způsobem se nedokáže vytvořit podpůrný tlak a je potřeba aby sám řídíč vytvářel vyšši řídící sílu. Tím se docílí přesnějšího řízení ve vyšších rychlostech a lepší ovladatelnosti vozu.
Elektrické řízení - pomocná síla pro usnadnění řízení je vyráběna elektromotorem. Řízení neobsahuje servořerpadlo, ale elektromotor který je napájen z alternátoru elektrickou energií. Výhodou je snížení spotřeby paliva, protože hydraulické posilovače mají neustálou spotřebu výkonu z motoru a to i když zrovna vůbec nevytváří posilovací účinek. Otáčení volantu je snímáno snímačem točivého momentu. Řídící jendotka přepočítává neustále potřebný točivý moment a směr otáčený kol. Tuto sílu vytváří elektromotor. Točivý moment z elektromotoru přenáší převodka řízení.
Dvě možnosti provedení elektrického řízení. První možností je, že elektromotor je umístěn přímo na sloupku řízení, tedy mezi hřídelí a volantem. Druhým provedením je přímé umístěný elektromotoru na řízení.
Maticové řízení s běhovými kuličkami - převodka řízení - Mezi maticí a šroubem jsou usmítěny kuličky, které mi se docílilo snížení tření. Při otáčení šroubu se matice posouvá a její ozubení zapadá do ozubeného segmentu, ten točí s řídící pákou, která následně přes řídící mechanismus natačí kola do rejdu. Používá se především u nákladních vozidel s posilovačem, kde je zapotřebí velký točivý moment díky velkému zatížení přední nápravy.
Servo čerpadlo - mechanické, které je poháněno řemen z řemenice motoru.
Servo čerpadlo - elektrické, které má svůj vlastní elektromotor, který vytváří tlak oleje.